Toegangsbeheer: maak het uw leveranciers makkelijk

Bedrijven werken vaak erg nauw samen met leveranciers. In veel gevallen moeten zij toegang tot de bedrijfsgebouwen krijgen om leveringen te doen of diensten uit te voeren. Maar hoe zorgt u ervoor dat u enkel toegang verleent aan de juiste personen? Een efficiënt toegangsbeheer is daarbij cruciaal.

Samenwerken met leveranciers

Ongeacht de sector waarin u actief bent of de grootte van uw bedrijf: u nam ongetwijfeld tal van leveranciers in de arm – van bedrijven die uw grondstoffen leveren over het onderhoudspersoneel van uw machinepark tot het schoonmaakpersoneel voor uw kantoren of uw cateraar.

Afhankelijk van hun rol, moet het personeel van elk van deze toeleveringsbedrijven toegang krijgen tot bepaalde bedrijfsgebouwen, zones of lokalen. Uiteraard moet dit op een veilige manier gebeuren; u wilt niet dat onbevoegde personen zomaar binnen en buiten lopen of dat zij toegang krijgen tot zones waar zij de vlotte werking van uw bedrijf kunnen verstoren.

Nood aan efficiënte toegangscontrole

Voor de toegangscontrole van uw leveranciers is een eenvoudig en flexibel systeem op maat dan ook aangewezen. U moet de toegangsrechten makkelijk kunnen toekennen aan de juiste personen – en indien nodig terug intrekken of aanpassen.

Bovendien moet de controle snel en makkelijk verlopen en mag ze uw leveranciers niet hinderen in hun werkzaamheden. Complexe en tijdrovende aanmeldingsprocedures zijn daarom uit den boze.

Het belang van de juiste software

De geavanceerde software van primion Benelux is ideaal voor het beheer van toegangsrechten. U houdt de klok rond toezicht en beschikt, dankzij de uitgebreide opties, werkelijk over een oplossing op maat.

Bij elke poging tot fraude krijgt u onmiddellijk een melding. Handig: het systeem maakt gebruik van zeer gebruiksvriendelijke badgelezers. Bovendien kunt u het makkelijk linken met een controlekamerapplicatie (psm).

Geïnteresseerd? Neem snel contact met ons op.

to top
close