Menu

Handige tijdregistratie, waar u ook bent

Geen administratieve rompslomp, eenvoudig voldoen aan de wetgeving en meer tijd voor uw kerntaken: digitaliseer uw tijdregistratie conform de geldende wet- en regelgeving.

Met de tijdregistratiesoftware van Primion en schaalbare systemen voor werktijdregistratie vereenvoudigt u essentiële werkprocessen in uw bedrijf.

 

Thuiswerken, op locatie of in het veld: uren registreren met één klik

 

Of u nu 10, 1.000 of 10.000 medewerkers heeft: onze tijdregistratie-oplossingen kunnen worden geïmplementeerd in zowel grote, middelgrote als kleine bedrijven.

Met de prime Time-software worden werktijden overal nauwkeurig en gebruiksvriendelijk geregistreerd. Vakantiedagen kunnen elektronisch worden aangevraagd en goedgekeurd, en overuren en flexuren worden beheerd.

Maak het je medewerkers gemakkelijk

Met digitale tijdregistratie kunnen medewerkers hun werktijden, inclusief overuren en pauzes, met slechts één klik registreren. Alle functies zijn geautomatiseerd met behulp van moderne tijdregistratiesoftware: medewerkers klokken in bij de terminal wanneer ze aan het werk gaan.

Als zij onderweg zijn of thuiswerken, kunnen ze dit doen op een tablet, smartphone of thuiscomputer. Urenstaten en prikklokken behoren nu tot het verleden in uw bedrijf!

Ontdek nu meer en optimaliseer uw processen!

Meer ontdekken? We geven je graag een gepersonaliseerde demo!

  • ➤ Locatie onafhankelijk
  • ➤ Uitbreidbaar met toegangscontrole
  • ➤ Verschillende modellen

Onze oplossing voor makkelijkere tijdregistratie

  • Mobiele tijdregistratie met onze app

    Gebruik flexibele functies voor locatieonafhankelijke en gebruiksvriendelijke tijdregistratie.

  • Verschillende modellen

    Bevorder moderne werkmodellen, voldoe aan de wettelijke vereisten en houd vooral het overzicht!

  • Personeel plannen

    Plan werknemers volgens vraag en capaciteit op basis van de geregistreerde gegevens.

Verminder je administratie en workload

Excel spreadsheets en timesheets? Weg met onnodige al het manuele werk! De digitale tijdregistratie van Primion garandeert een nauwkeurige en eerlijke registratie van uren, pauzetijden en meer.

Maak gebruik van de vele interfaces in salarisadministratieprogramma's en ontlast uw HR-afdeling als werkgever. Nog een voordeel: projecttijdregistratie, bijvoorbeeld voor nacalculaties, wordt ook eenvoudiger.

De voordelen van digitale tijdregistratie

  • Arbeidstijden digitaal registreren en beheren
  • Voldoe aan de vereisten van het Europese Hof van Justitie en de wetgeving inzake bescherming van werktijden
  • Overzicht van aan- en afwezigheden van werknemers op een digitaal dashboard
  • Overzicht van thuiswerkdagen

Zo eenvoudig wordt tijdregistratie met Primion

Een software, een complete oplossing

Onze prime Time-tijdregistratiesoftware registreert en monitort de aanwezigheid en afwezigheid van uw medewerkers. Maandelijkse werkuren en overuren worden geëvalueerd en overgedragen aan de HR-afdeling voor de loonadministratie.

Werktijden betrouwbaar analyseren

De geregistreerde gegevens dienen als basis voor statistieken en analyses. Zo kunt u ze bijvoorbeeld gebruiken voor projectgerelateerde nacalculaties met behulp van de module voor bedrijfsgegevensverzameling. Het beheersen van personeelskosten, hun brongebaseerde facturering en het overzetten van medewerkers tussen verschillende werktijdmodellen worden betrouwbaar in kaart gebracht.

Onze cloud oplossing

We geven je graag een gepersonaliseerde demo

Goed om te weten: Moeten bedrijven werkuren registreren?

Volgens de uitspraak van het Europees Hof van Justitie (EHJ) en de daarop gebaseerde wetgeving zijn werkgevers in België verplicht om de werktijden van hun werknemers systematisch te registreren en te documenteren, inclusief pauzes en overuren.

Werktijdregistratie volgens de wet

Deze verplichting geldt voor alle bedrijven, ongeacht sector of bedrijfsomvang. Hoewel er momenteel geen gedetailleerde wettelijke eisen zijn met betrekking tot de exacte methode van tijdregistratie, is het duidelijk dat de registratie van arbeidstijden transparant en betrouwbaar moet zijn.

Elektronische tijdregistratiesystemen bieden een efficiënte oplossing om aan deze eisen te voldoen en de administratieve last te minimaliseren. Wij ondersteunen u als werkgever bij het naleven van de huidige en toekomstige regelgeving op het gebied van werktijdregistratie en het optimaliseren van uw workflow.

Waarom digitale tijdsrgistratie van Primion?

Case Study: Time recording for the Hanseatic city of Wismar

The old time cards have had their day! The Hanseatic city now relies on state-of-the-art time recording systems from Primion.

Download reference report

Simpelere workflows- Hogere tevredenheid

Profiteer van de voordelen van Primion oplossingen. Elektronische tijdregistratiesystemen van Primion ondersteunen bedrijven bij het voldoen aan wettelijke verplichtingen en begeleiden werkgevers op weg naar de toekomst van tijdregistratie.

to top
close

Contacteer ons